Vrácení a výměna zboží

Prádlo ti nesedí, tak jak sis představovala? Potřebovala bys vyzkoušet jinou velikost či jiný střih? V případě, že nejsi s produkty Skladem spokojena, ráda ti je do 14 dnů od zakoupení vyměním, nebo vrátím peníze bez udání důvodu.

Zboží musí být v původním balení, nenošené, neprané, se všemi štítky, beze skvrn a zápachu.

Z důvodu snazší výměny či vrácení zboží doporučuji při vyzkoušení prádla postupovat dle pokynů na štítku na prádle:

    1. Nestříhat
      Neodstraňuj štítky z prádla, dokud nebudeš mít jistotu, že si prádlo budeš chtít nechat a že sedí tak, jak má.
    2. Je vše v pořádku?
      Prohlédni si důkladně prádlo, že je přesně podle tvých představ, bez kazů či závad.
    3. Hygiena především
      Crotchlessky nejprve vyzkoušej přes své vlastní prádlo a to z důvodu možné reklamace či vrácení. Podprsenku vyzkoušej na holé tělo.
    4. Povolit a utáhnout
      Dej si na čas a v klidu si nastav všechny gumičky a posunovače. Povoluj či utahuj dle potřeb a přizpůsob si velikost prádla, tak jak potřebuješ.
    5. Sedí vše, jak má?
      V případě, že zboží nebudeš chtít vracet či měnit, odstřihni opatrně všechny štítky.
    6. Úplně to nesedí?
      Prádlo ti nesedí a potřebuješ ho vyměnit či vrátit? Štítky ponech na prádle a prádlo opět zabal, stejně tak, jak ti přišlo. Napiš nám na email: reklamace@sheio.cz nebo vyplň formulář pro vrácení zboží, který najdeš níže.
      1.  

    Výměna zboží 

    Tyto podmínky platí pro produkty Skladem. Produkty Na míru nelze vyměnit či vrátit vzhledem k povaze zboží – úprava na míru, viz. Obchodní podmínky. U produktů Na míru má zákazník nárok na 2 úpravy prádla, tak aby mu prádlo sedělo.

    • Prádlo se ti líbí, jen potřebuješ jinou velikost, či bys ráda jiný střih? Rádi ti jej vyměníme za jiné, které máme skladem.
    • Na výměnu či vrácení máš ze zákona 14 dní. 
    • Pro ulehčení výměny stačí vyplnit formulář pro výměnu zboží, který najdeš níže. Nemusíš nic tisknout, stačí vyplnit online a odeslat. Kopie vyplněného formuláře ti přijde na email.
    • Doprava zboží k nám na výměnu je na tvé náklady. Dopravu vyměněného prádla pro tebe uhradíme naopak my. 
    • Pokud je zboží Skladem, odesíláme balíček s výměnou do 5 pracovních dní. Pokud ale musíme zboží teprve ušít, dej nám prosím čas na zpracování. 
    • Výměna zboží je možná jen u produktů, které nejsou ušity na míru. Výrobky upravené přesně podle tvých představ, není možné vyměnit ani vrátit.
      U prádla na zakázku se můžeme domluvit na úpravě či opravě, pokud to povaha opravy či úpravy dovolí. V tomto případě mě kontaktuj na email: karolina@sheio.cz

     

    Kam poslat?

    Nenošené, neprané prádlo beze skvrn a zápachu, zabalené se všemi štítky, kartičkami, dárečky (neplatí pro dárky určené ke konzumaci) poprosím odeslat:
     
    • Zásilkovna na pobočku
      Karolína Černá
      +420732193123
      reklamace@sheio.cz

      Ella shop
      Dělnická 71
      170 00 Praha 7-Holešovice

    Vrácení zboží

    Tyto podmínky platí pro produkty SklademProdukty Na míru nelze vyměnit či vrátit vzhledem k povaze zboží – úprava na míru, viz. Obchodní podmínky. U produktů Na míru má zákazník nárok na 2 úpravy prádla, tak aby mu prádlo sedělo.

    • Bez udání důvodu můžeš zboží vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky, pro zlepšování mých služeb a prádla budu za sdělení důvodu vděčná.
    • Pro vrácení zboží stačí vyplnit formulář pro vrácení, který najdeš níže. Nemusíš nic tisknout, stačí vyplnit online a odeslat. Kopie vyplněného formuláře ti přijde na email.
    • Doprava zboží k nám na vrácení je na tvé náklady.
    • Po akceptování vratky (vracené zboží splňuje veškeré požadavky, aby vratka byla uznána) ti budou vráceny na účet peníze za zboží + poštovné a balné, tedy fakturovaná cena.
    • Zboží na vrácení musí být nenošené, beze skvrn či zápachu v původním obalu (cedulky, štítky nesmí být ustřižené) a bez závad. V opačném případě nemůže být vratka akceptována. Jestliže při navrácení budou produkty jevit známky nošení/nebo zkoušení bez vlastního prádla, zaniká právo na vrácení peněz.
    • Výměna zboží je možná jen u produktů, které nejsou ušity Na míru. Výrobky upravené přesně podle tvých představ, není možné vyměnit ani vrátit. U prádla na zakázku se můžeme domluvit na úpravě či opravě, pokud to povaha opravy či úpravy dovolí. V tomto případě mě kontaktuj na email: karolina@sheio.cz

     

    Kam poslat?

    Nenošené, neprané prádlo beze skvrn a zápachu, zabalené se všemi štítky, kartičkami, dárečky (neplatí pro dárky určené ke konzumaci) poprosím odeslat:
     
    • Zásilkovna na pobočku
      Karolína Černá
      +420732193123
      reklamace@sheio.cz

      Ella shop
      Dělnická 71
      170 00 Praha 7-Holešovice

    Formulář pro výměnu

    Reklamační formulář

    *Vyplň pouze v případě odstoupení od smlouvy a požadavku vrácení peněz.

    Hlídací pes

    Kontaktní formulář

     

    Děkuji ti za vyplnění formuláře. 
    Formulář byl úspěsně odeslán a jeho kopii najdeš u sebe v emailu.
    Nejpozději do druhého pracovního dne se ti ozvu.

    Karolína z Sheio